Monday, June 30, 2014

hari kedua ramadhan

Assalammualaikum blogger...sebenarnya  dah lama tak tulis blogg..and tak tau nak luah ape..haha..lagi berapa hari jer nak menjelang birthday si tunang i..terfikir gak nak bg ape kat dye..ade gak tanya2 pasal hadiah ape nak bg dye..dye just cakap cukuplah sekadar aku ingat kat dye and sayang kat dye..hikhik..so sweet gitu..aku menagis masa dye cakap macam tu..haha..malu~

aku tak kesah pon ape pon hadiah yang aku nak bg kat dy..yang penting aku dapat buat dye tersenyum and happy balik..bila dah kehilangan nani..aku tau dye sedih..aku tak dapat pon nak tolong ape..just dapat tenangkan dye and ade kat sisi dye sampai bila2..aku sayang kat dye..aku taknak dye menangis lagi..seriously aku sebak bila dengar dye luah perasaan masa nani mati tu..aku nak nangis sama sebenarnya..tapi tahan jelaa..cover beb..takkan nak nangis sama dengan dye..kan aku nak tenangkan dye..

aku nak jadi sebahagian daripada kehidupan dye..nak memahami isi hati dye..nak jadi isteri terbaik buat dye..aku harapkan semua yang terbaik..insya Allah ..tu janji aku kat dye..bukan aku nak kesempurnaan kat dalam diri dye..tapi cukup lah aku melengkapkan kehidupan dye..aku nak jadi kesempurnaan untuk tutup semua kelemahan dye..alhamdulillah..kami sentiasa berbaik sangka antara satu sama lain..aku bahagia sangat dengan dye..

Terima kasih Allah kerana telah melengkap kehidupan aku..semoga Allah permudahkan urusan pernikahan kami pulak selepas niy :)


No comments:

Post a Comment